Med regelbunden städning från Hembry får du tid och ro till annat som livet har att erbjuda. Dessutom får du kvalitetsgaranti, erfarna städare och kundtjänst av toppklass. Dealen gäller städning vid tre tillfällen och du väljer själv om städningen ska ske varje eller varannan vecka.
Så här går köpet till
- Genomför köpet för 0 kr och få din Let’s deal-kod
- Kontakta företaget och uppge Let's deal-kod vid bokning
- Efter utförd tjänst fakturerar företaget dig beloppet som står angivet i respektive köpalternativ och ansöker sedan om ROT/RUT-avdrag
Höjdpunkter
- Städningen omfattas av kvalitetsgaranti, vilket innebär att Hembry åtgärdar problem vid de tillfällen då du mot förmodan är missnöjd
- Gäller tre tillfällen. Du väljer själv om städningen ska ske varje eller varannan vecka
- Du väljer alternativ utifrån bostadsstorlek
Användarvillkor
- Alla priser som angivs i dealen är inkl. ROT/RUT-avdrag
- För att ta del av priserna måste du vara berättigad ROT/RUT-avdrag enligt Skatteverkets regler
- Dealen gäller t.o.m. 22 december 2020
- Se mer information om bokning längre ner på sidan. Uppge Let's deal-kod vid bokning
- Efterfrågan på bokningsbara tider är störst i början och slutet av kampanjtiden
- 1 deal per hushåll
- Dealen gäller inom 40 minuters resande med kollektivtrafik från Centralstationen. För längre distanser tas resersättning ut
- Av-/ombokning senast 3 dygn innan avtalad tid
- Du som kund står för städutrustning
Mer om dealen
Hembrys verksamhet innefattar huvudsakligen lokalvård av privatbostäder samt företagslokaler. De erbjuder kvalitetsgaranti och alla deras städare har lång erfarenhet eller gedigen utbildning inom lokalvård. I kontakt med Hembry kan du förvänta dig snabb och tillmötesgående service.
・Deras lokalvårdare har genomgått professionell städutbildning med yrkesbevis från Servicebranschens Yrkesnämnd eller PRYL
・Deras lokalvårdare är bakgrundskollade för maximal säkerhet
・Deras lokalvårdare omfattas av kollektivavtal, för schyssta förhållanden
・De har ansvarsförsäkring, vilket betyder att du inte behöver oroa dig för olyckor. De tar ansvar
・De utför regelbundet kvalitetskontroller, för att upprätthålla den nivå de strävar efter.
Deras ledningsteam är högutbildat och deras högsta prioritet är att du blir nöjd. På så vis hoppas de att bygga långsiktiga och hållbara relationer.