letsdeal
Rensa sökning
Se favoriter
Se kundvagn

Allmänna villkor

Generellt

Nedan villkor gäller för bruk av tjänster från Let’s deal AB (“Let’s deal”). Användning av Let’s deals tjänster förutsätter att du accepterar dessa villkor. Du accepterar villkoren vid skapande av konto och vid köp, samt vid användning av Let’s deals tjänster.

Om Let’s deal

Let’s deal är en marknadsföringskanal och annonsförmedlare av varor och tjänster. Let’s deals viktigaste funktion är att ge sina kunder möjlighet att köpa starkt rabatterade varor och tjänster från tredjepartsleverantörer som Let’s deal förhandlat med å kundens vägnar. Det framgår av villkoren till aktuell deal vem som är säljare av dealen och således ansvarig för leverans av tjänst eller produkt.

Om behandling av personuppgifter

Let’s deal behandlar personuppgifter enligt gällande lagstiftning. Vi behöver behandla personuppgifter för att kunna erbjuda våra tjänster, förbättra användarupplevelsen och för att utveckla våra tjänster. Vi behandlar även personuppgifter för andra ändamål som du kan läsa mer om i vår integritetspolicy.

Avregistrering

Det är enkelt att avregistrera sig från Letsdeal.se. Om du inte vill få fler erbjudanden via mail så öppnar du valfritt mail från oss och klickar på avregistrerings-länken som du hittar längst ned. Om du av någon anledning vill spärra ditt konto skickar du ett mail till [email protected] så tas dina uppgifter bort från vår databas.

Let’s deals användning av cookies

Vi på Let’s deal anser att användningen av cookies hjälper dig som kund eftersom det ger oss möjligheten att förbättra din användarupplevelse genom att förutse hur du använder vår webbsida utifrån dina preferenser. Läs vår Cookie-policy här.

Priser

Samtliga priser är angivna i SEK inkl. moms om inte annat anges.

Köp

Köp kan endast ske via Let’s deals webbplats, mobila webbplats eller appar. Vi accepterar inte köp per telefon, fax eller e-post. Let’s deal AB levererar endast varor inom Sverige.

Där Let’s deal inte är säljande företag av de tjänster och produkter som publiceras, fungerar vi som en annonsplattform för de leverantörer som presenteras på webbsidan och i vår app. I varje “deal” anges vem som är säljare och därmed ansvarig för pris, leverans, fel och försening. Avtalet om köp av deal ingås med företaget som angivits i dealen, se “Dealen säljes av”. När säljande företag är etablerat utanför EU säkerställer vi på Let’s deal att våra kunder inte åläggs ytterligare avgifter än de som anges i dealens villkor. Skulle du som kund ändå åläggas sådana avgifter ber vi dig kontakta det säljande företaget som står angivet i dealen.

Vid fel i vara eller tjänst köpt via Let’s deal har du som kund enligt konsumentskyddslagstiftning rätt att reklamera. Let’s deal säljer produkter inköpta av Let’s deal och för detta förhållande behandlar vi reklamationen själva. I förekommande fall förmedlar Let’s deal varor eller tjänster från andra företag, i dessa förhållande ber vi kunden vända sig direkt till leverantören för att framställa reklamationsärenden.

Let’s deal reserverar sig för eventuella skriv- och bildfel i upplysningar om dealen, samt i e-post, villkor och prissättning. Reservation gäller även för eventuell slutförsäljning.
Betal- eller kreditkortet som används under köpprocessen måste tillhöra samma person som äger Let’s deal-kontot.

Villkoren kan variera för olika deals. I dealens villkor anges hur många deals du får köpa. Mer information om detta finner du i villkoren till varje enskild deal. Observera att antalet deals du får nyttja inte alltid överensstämmer med det antar du får köpa. Om inget annat anges i villkoren får du köpa max 5 deals att ge bort.

Klarna Checkout

Let’s deal använder Klarna Checkout som betaltjänst. Klarna Checkout är tryggt och enkelt och erbjuder dig som kund olika betalningsmetoder för ditt köp. Du kan välja mellan alternativen Faktura, Betala Direkt, Delbetalning eller Kortbetalning.

Klarna Checkout skiljer på köp och betalning, vilket innebär att du först efter bekräftat köp väljer betalningsmetod. Nedan följer en mer utförlig förklaring över de olika alternativ du kan välja mellan. För fullständiga villkor till Klarna Checkout, besök www.klarna.com/se/villkor

Notera att Klarna kan komma att uppdatera sina villkor. Vid konflikt mellan dessa villkor avseende betalning och Klarnas villkor, ska Klarnas villkor äga företräde.

Vid frågor är du välkommen att ringa Klarna på telefonnummer 08-120 120 10 Mån-Tors mellan 08.00 – 20.00, fredagar 08.00-18.00 och helger 10.00 – 17.00.

  • Faktura

Om du väljer att betala via faktura behöver du aldrig uppge dina kortuppgifter. Du ges även möjligheten att få din beställning innan du betalar och betalningstiden är alltid minst 14 dagar.

Du kan välja att övergå till delbetalning av ditt köp efter det att du fått din faktura, vilket innebär att du betalar i egen takt med minst 50 kr per månad. Den effektiva räntan vid en sådan lösning finner du i Klarnas villkor.

Vid utebliven betalning tillkommer en påminnelseavgift. Har du handlat för under 60,00 kr tillkommer 29,00 kr och har du handlat för 60,00 eller mer tillkommer 60,00 kr i påminnelseavgift. En dröjsmålsränta om 24 % plus gällande referensränta tillkommer. Om betalning uteblir därefter kan fordran överlämnas för inkassohantering vilket innebär att ytterligare inkassokostnader kan tillkomma.

Kreditprövning kan komma att göras om du väljer att betala via Klarna faktura, vilket i vissa fall innebär en detta att en kreditupplysning tas. Om en kreditupplysning görs får du en kopia på kreditupplysningen via post.

Läs mer om Klarna faktura och dess villkor.

  • Betala Direkt

Med Betala Direkt kan du betala dina köp direkt via ditt bankkonto med hjälp av Mobilt BankID. Klarna kommer ihåg dina uppgifter för att du ska kunna handla och betala ännu smidigare nästa gång. Pengarna dras vid köptillfället. Om Klarna inte kan dra pengarna från kontot skickas istället en faktura till mejladressen som du använde när du handlade.

Vid framtida köp kan Klarna av säkerhetsskäl be dig bekräfta din identitet via Mobilt BankID på nytt.

  • Delbetalning

Du kan ansöka om att betala i din egen takt eller betala ett fast belopp per månad.

Väljer du att betala i egen takt betalar du valfri summa per månad, dock med ett lägsta belopp på 1/24 av beloppet som återstår och inte mindre än 50 kr per månad. Du kan när som helst betala tillbaka det återstående beloppet. Exempel: Vid ett köp om 10000 kr är uppläggningsavgiften 0 kr. Den gällande årsräntan är 19,90 % vilket motsvarar en effektiv ränta om 29,22 %. Kreditköpspriset är 11458 kr. Antalet delbetalningar är 12 stycken och varje delbelopp är 955 kr. Exemplet förutsätter att avbetalning sker under ett års tid.

Väljer du fast delbetalning från Klarna kan du välja att dela upp din betalning på 6, 12 eller 24 månader. Du vet från början vilken din månadskostnad blir – och du vet när du betalat klart.

Läsa mer om Klarnas olika metoder av delbetalning

  • Kortbetalning

Väljer du att göra en direktbetalning, kan detta göras med hjälp av Visa eller Mastercard. För att använda denna betalningsmetod behöver du ange kortnummer, kortets giltighetstid samt CVC-kod. Ingen avgift tillkommer vid köp genom direktbetalning.

Du kan även välja att Klarna ska komma ihåg dina kortuppgifter, för att förenkla framtida köp.

  • Klarnas behandling av personuppgifter

Let’s deal och Klarna är personuppgiftsansvariga för vardera parts behandling av personuppgifter kopplat till den betalningsmetod du väljer vid ditt köp. För en detaljerad redogörelse över vad detta innebär, läs vår integritetspolicy och Klarnas dataskyddspolicy.

Administrationsavgift

För att bidra till att täcka kostnaderna för transaktioner, kuponginlösen och kundtjänsthantering har Let’s deal rätt att debitera en administrationsavgift vid köp av deal. Storleken på denna administrationsavgift varierar och baseras på en procentuell del av försäljningsbeloppet (före avgifter och skatter). Den exakta storleken på kundens serviceavgift anges tydligt innan gästen bekräftar ett köp. Kundens serviceavgift ligger i normalfallet på mellan 2-5%, men kan vara lägre eller högre beroende på den specifika dealen. För resedeals bestäms administrationsavgiften utifrån om dealen inkluderar flyg (39 kr i administrationsavgift) eller om den inte inkluderar flyg (29 kr i administrationsavgift).

Ångerrätt

Vid köp på internet har du som huvudregel 14 dagars ångerrätt. Ångerfristen börjar löpa från den dag du tog emot varan eller i det fall det rör sig om en tjänst, dagen efter du genomförde köpet. Observera att andra regler kan gälla för specifika deals. Det är därför viktigt att du läser aktuell deals villkor noggrant. Om ordern består av flera delar börjar ångerfristen gälla den dag du fått den sista varan levererad. Kund står själv för returkostnaderna. Varan ska returneras i säljbart skick i originalförpackning. Kontakta alltid vår kundtjänst innan du returnerar varan.

Återbetalning sker så snart som möjligt, dock senast 14 dagar efter att vi tagit emot ditt meddelande om att du vill nyttja din ångerrätt, under förutsättning att vi har mottagit varan. Administrationsavgift återbetalas inte vid utnyttjande av ångerrätten.

Om du önskar ångra ditt köp, ber vi dig kontakta vår kundservice via mail eller chat.

Du kan även ångra ditt köp genom att fylla i ångerrättsblanketten nedan, som du sedan mailar in till vår kundservice. Denna blankett behöver inte postas till oss.

Ångerrättsblankett

Undantag då ångerrätten inte gäller

Då tjänsten är fullgjord, om konsumenten uttryckligen har samtyckt till att tjänsten börjar utföras och gått med på att det inte finns någon ångerrätt när tjänsten har fullgjorts
– Vid köp av varor som har tillverkats enligt konsumentens anvisningar eller som har fått en tydlig personlig prägel,
– Vid köp av varor som inte kan återlämnas på grund av hälso- eller hygienskäl när förseglingen är bruten, exempelvis underkläder, badkläder, sängkläder, madrasser, kuddar, täcken och hudvårdsprodukter.
– Vid köp av ljud- eller bildupptagning eller ett datorprogram när förseglingen har brutits av konsumenten,
– Vid köp av lösnummer av en tidning eller en tidskrift,
– Vid köp av digitalt innehåll som levereras på något annat sätt än på ett fysiskt medium, om konsumenten uttryckligen har samtyckt till leverans på detta sätt och gått med på att det inte finns någon ångerrätt, eller
– Vid köp av tjänster som det säljande företaget tillhandahåller på en bestämd dag eller under en bestämd tidsperiod, t ex kulturevenemang, idrottsevenemang, fritidsaktivitet, servering, catering, inkvartering, varutransport eller biluthyrning.

Icke avhämtade försändelser och missade bokningar

Om en försändelse inte hämtas ut hos ombud inom aviserad tid kommer Let’s deal debitera kund för returkostnaderna. Dessa kostnader inkluderar returfrakt, fraktavgift samt administrativ avgift för Let’s deals hantering av returen. Notera att ej uthämtade försändelser inte gäller som utnyttjande av ångerrätten. För att utnyttja ångerrätten behöver du som kund hämta ut den beställda varan och sedan returnera densamma.

I det fall du gjort en tidsbokning hos en av våra partners och uteblir från en sådan bokning, förbehåller sig Let’s deal och partner rätten att debitera dig som kund en avgift som motsvarar dealpriset. Let’s deal och partner förbehåller sig även rätten att debitera dig som kund en skälig avbokningsavgift i den mån du avbokar en tidsbokning inom 24 h för utsatt tid. Detta stycke gäller inte om vår partner angett andra villkor för avbokning eller missade bokningar.

Reklamation

Som kund har du rätt till reklamation enligt gällande konsumentskyddslagstiftning. Reklamation måste ske inom skälig tid från att du upptäckt felet. Vid en reklamation ber vi dig ta kontakt med det säljande företaget, vars kontaktuppgifter står angivet i dealen och i köpbekräftelsen under rubriken “Dealen säljs av”.

Om Let’s deal står som säljande företag är du välkommen att kontakta vår kundservice. Vid godkänd reklamation mejlar Let’s deal eller säljande företag ut en returpacksedel till dig.

Missbruk

Vid missbruk av tjänsten reserverar Let’s deal sig rätten att stänga av användaren. Om så sker förfaller alla eventuella tillgodohavanden användaren har i form av rabattkoder. Användaren är skyldig att ersätta Let’s deal för eventuella kostnader som har uppkommit i samband med missbruket.

Leveranstider

Angivna leveranstider är en uppskattning från säljande företaget. Vid eventuella leveransförseningar måste du kontakta det säljande företager som anges i dealen och i köpbekräftelsen under rubriken: “Dealen säljs av”. Om Let’s deal står som säljande företag är du välkommen att kontakta vår kundservice.

Användning av dealen

Dealen kan endast utnyttjas i sin helhet och vid ett tillfälle, inom dealens giltighetstid, om inget annat anges (exempelvis vid klippkort på två eller fler behandlingar). Dealen kan inte heller kombineras med andra rabatter om inte detta uttryckligen har angetts. Dealen är personlig och kan inte delas på flera om detta inte uttryckligen har angetts. Läs separata villkor som gäller för aktuell deal. Let’s deal ansvarar ej för fullbokade perioder hos säljande part. Vi rekommenderar dig därmed att boka in din tid så snart som möjligt efter ditt köp. En outnyttjad deal som inte använts under dealens giltighet återbetalas ej.

Villkor gällande specifika typer av deals

RESEDEALS

Vi på Let’s deal erbjuder resedeals via vår webbsida och app. Resedeals kan innefatta antingen enskilda resetjänster eller paketresor. Om inget annat anges agerar Let’s deal i rollen som förmedlare mellan kund och säljande part av resetjänsten eller paketresan. Let’s deal är således inte avtalspart i det avtal som ingås mellan dig som kund och säljande part av resedealen. Detta innebär att vi inte ansvarar för resetjänsten eller paketresans fullgörande. Detta ansvar åligger den som angivits som säljande part i dealens villkor under “Dealen säljes av”. Det är även denna parts villkor som gäller för den resetjänst eller paketresa du köper. Vi på Let’s deal ansvarar för försummelse i vårt förmedlande uppdrag mellan dig som kund och säljande part.

Behöver du hjälp med att upprätta kontakt med säljande part eller om du har frågor om ditt köp, kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig med det.

När du köpt en resedeal via Let’s deal görs bokning av resetjänsten eller paketresan enligt beskrivningen i villkoren till dealen. Reseavtalet eller paketreseavtalet blir bindande när den som är säljande part av dealen bekräftar din bokning. Betalning av ditt köp görs till Let’s deal via vår betaltjänst Klarna. Vi tar emot din betalning för säljande parts räkning eftersom vi inte är part i avtalet om resetjänsten. Du accepterar betalningsskyldighet i samband med att du bekräftar ditt val av betalningsmetod hos Klarna.

Vid köp av resetjänster eller paketresor har du ingen ångerrätt, om inte annat anges i dealens villkor. Däremot har du ångerrätt i 14 dagar om ditt köp inte medför bokning till bestämd dag eller bestämd tidsperiod. Kontakta vår kundtjänst om du har frågor om ångerrätt eller om du vill ångra ditt köp.

Nedan kan du läsa mer om vad som gäller för de typer av “resedeals” vi förmedlar via vår webbsida och app:

i) Paketresor:

När vi på Let’s deal förmedlar paketresor som en arrangör satt ihop, agerar vi i rollen som återförsäljare. Som återförsäljare ansvarar vi inte för utförandet av paketresan som ingår i aktuell resedeal. Vårt ansvar är begränsat till det förmedlande uppdrag som arrangören gett till oss att ingå paketreseavtal med kunder för arrangörens räkning. Arrangören, dvs. den part som står angiven under “Dealen säljes av”, är den som ansvarar för att det du köpt och det du har att förväntar dig faktiskt blir utfört. Därmed är det arrangören/säljande part som du ska kontakta om du har klagomål eller om du vill reklamera din paketresa.

Bara för att arrangören är den som rent juridiskt ansvarar för utförandet av det paketreseavtal som är ingånget mellan dig som kund och arrangören, innebär det inte att vi på Let’s deal undantas helt från ansvar. Även om reklamationer är arrangörens ansvar kan du framföra en begäran om reklamation till vår kundtjänst. Vi kommer då att, utan onödigt dröjsmål, förmedla din begäran om reklamation till arrangören, som är den som är skyldig att hantera din reklamation.

Läs mer om paketresor på Konsumentverkets hemsida.

ii) Enskilda resetjänster:

När vi på Let’s deal förmedlar enskilda resetjänster, t.ex. hotellvistelser, för säljande parts räkning intar vi, liksom i fallet med förmedling av paketresor, rollen som förmedlare. Detta innebär att vi inte är avtalspart med dig som kund avseende det köpet av resetjänsten. Vi på Let’s deal ansvarar således inte för fullgörandet av den enskilda resetjänsten.

Vill du reklamera din resetjänst kan du kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att upprätta en kontakt med arrangör/säljande part. Observera att det är säljande parts villkor som gäller för den resetjänst du köpt. Även om vi på Let’s deal inte ansvarar för fel i resetjänsten, ansvarar vi för försummelse i vårt förmedlande uppdrag.

Pris

Resedealens pris anges i dealens villkor. Angivet priset omfattar alla resetjänster som ingår i avtalet samt övriga tillägg kopplade till resetjänsterna. Såsom övriga tillägg kopplade till resetjänsterna räknas inte lokala skatter eller avgifter som kan påföras av lokala myndigheter eller lokala aktörer, som exempelvis tas ut på flygplats, hotell eller liknande. Sådana exempel är turistskatt, vägtullar samt avgift för Wi-Fi eller Air Condition.

Resedealens pris är kopplat till det datum eller den tidsperiod du gjort din bokning till. Priset kan således variera beroende på vilket av de tillgängliga datumen du väljer att boka din resa till. Priset för en resedeal kan även variera beroende på efterfrågan, säsong och valutaförändringar. Vanligtvis finns det ett begränsat antal rum för Let’s deal-kunder och därmed kan utbudet av vissa resedeals vara begränsat.

Bilder

De bilder som används i resedealen kan vara exempelbilder från reseorten eller hotellet. Vid bokning av hotell eller annan inkvartering kan du tilldelas ett rum som skiljer sig från det rum som visas i bilderna i resedealen. Eventuella bilder på miljöer och landmärken är inte nödvändigtvis tagna från, eller i anslutning till, destinationen.

Let’s deal Travel

I samarbete med TripX Travel AB (“TripX”) erbjuder vi “Let’s deal Travel”, en tjänst där du som kund kan boka resor. Teknisk producent av “Let’s deal Travel” är TripX och vid användning av “Let’s deal Travel” gäller TripX villkor. För de resetjänster eller paketresor som säljs via “Let’s deal Travel” är Let’s deal, precis som ovan, inte part i avtalet mellan dig som kund och säljande part. Detta innebär att vi inte ansvarar för att utförandet av resetjänsten eller paketresan.

Resegaranti

När du köper en paketresa via Let’s deal är det arrangören av paketresan som ansvarar för att ställa resegaranti hos Kammarkollegiet.* Resegaranti kan ge dig full ersättning om du köpt ett en paketresa och någon av delarna av denna ställs in eller avbryts, till exempel till följd av att arrangören gått i konkurs. Mer information om resegarantier finner du på Kammarkollegiets hemsida.

*För paketresor som bokats innan 1 augusti 2018 gäller den tidigare Paketreselagen, som föreskriver att även Let’s deal ska ställa resegaranti hos Kammarkollegiet i den mån Let’s deal är att anse som återförsäljare. För dessa fall täcks du som kund både av vår resegaranti och arrangörens resegaranti.

TANDLÄKARUNDERSÖKNING

Om inget annat står angivet kommer ditt allmänna tandvårdsbidrag, även omnämnt som ATB, inte påverkas av dealen. Skulle det vara så att kliniken använder hela eller delar av ditt allmänna tandvårdsbidrag ska detta tydligt framgå under dealens enskilda villkor. Nedan ser du hur stort ditt allmänna tandvårdsbidrag är:

Den 1 juli varje år får du ett allmänt tandvårdsbidrag. Det finns som ett tillgodohavande hos Försäkringskassan.

Från och med det år du fyller 24 till och med det år du fyller 29 är bidraget 600 kronor per år.
Från och med det år du fyller 30 till och med det år du fyller 64 är bidraget 300 kronor per år.
Från och med det år du fyller 65 är bidraget 600 kronor per år.

Du kan spara bidraget för ett år och lägga ihop det med bidraget för nästa år.

Under den aktuella dealens villkor finner du information om hur stor andel av ditt ATB som kommer utnyttjas, samt eventuell tilläggsavgift om du inte har något innestående ATB.

Läs mer om hur ATB fungerar.

TANDBLEKNING

Vissa tandblekningar kan eventuellt inte genomföras om du är gravid, har tandproteser, om du tidigare gjort stora lagningar eller om andra omständigheter som hindrar genomförande av tandblekning föreligger. Hör av dig till det säljande företaget gällande det ovanstående i samband med bokning. Om du som kund inte kan nyttja din deal på grund av någon av ovanstående anledningar kan du kontakta vår kundtjänst. Blekningsresultatet kan variera från person till person beroende på nyansen på tänderna och tidigare utförd tandvård. Tandvårdsbidraget gäller inte vid tandblekning.

LET’S EAT

Observera att slutlig rabattsats kan variera beroende på dealens upplägg och ert val från menyn. Vid ett Let’s eat-upplägg delas betalningen upp och du som kund betalar en del till Let’s deal i samband med köp av dealen och sedan en del till restaurangen i samband med besökstillfället då du nyttjar din deal. I aktuell deals villkor står specificerat hur stor andel du som kund betalar på plats i samband med utnyttjande av dealen. Dryck ingår ej om inget annat anges i dealen.

ROT- OCH RUT

Vid köp av deals med ROT- eller RUT-tjänster är ordinarie pris och dealpris baserat på värdet efter att ROT- eller RUT-avdrag räknats av.

Vid köp av deals som innefattar ROT- och RUT-arbete tilldelas en kod som ska anges vid bokning för att kunna ta del av erbjudandet hos företaget som ska utföra tjänsten. Det är inte möjligt att kombinera dessa deals med en rabattkod.

Företaget som ska utföra tjänsten ansvarar för fakturering till dig och eventuell ansökan av ROT/RUT hos skatteverket i samband med utförd tjänst.

Skattereduktion ges bara för arbetskostnad. Material- och resekostnader tillkommer om inget annat anges i dealen. För skattereduktion vid ROT-arbete krävs att du äger bostaden (småhus, bostadsrätt, eller ägarlägenhet) där ROT-arbetet utförs. Skattereduktion för ROT-arbete omfattar således inte hyresrätter. För skattereduktion vid RUT-arbete måste du som köpare äga bostaden tjänsten utförs i, men du kan även utnyttja RUT-avdraget om tjänsten utförs i dina föräldrars bostad förutsatt att du betalar för tjänsten. För utförlig beskrivning av vad som gäller kring ROT- och RUT-avdrag, besök www.skatteverket.se

IPL

För fullständig hårborttagning med IPL krävs flera behandlingar, antalet varierar från person till person beroende på hårväxt och hårtyp. När du genomgår IPL-behandlingar bör du också vara varsam med att vistas i solen. Därför rekommenderar vi följande:

Solning utomhus eller i solarium skall undvikas fyra till sex veckor före, efter och under behandlingens gång. Tänk på att skydda det behandlade området med hög solskyddsfaktor (30–40) efter din behandling om du ska vistas i solen.

Tänk på att olika maskiner är olika starka och rekommendationerna kan därför variera. Du gör alltid bäst i att kontrollera med det säljande företaget för att få specifika rekommendationer gällande den behandling du planerar att genomföra.

Ändringar av villkor

Let’s deal förbehåller sig rätten att göra ändringar i dessa allmänna villkor när som helst i tiden. Alla ändringar av dessa användarvillkor kommer att publiceras på vår webbsida och i vår app. Ändringar gäller från det att du har accepterat användarvillkoren (i samband med ett nytt köp eller vid besök på vår webbsida eller app), alternativt 30 dagar efter att vi på Let’s deal informerat dig om att ändringar gjorts. Vi rekommenderar att du håller dig uppdaterad kring eventuella ändringar av våra användarvillkor genom att göra regelbundna besök på www.letsdeal.se/terms.

Let’s deal förbehåller sig även rätten att ändra villkoren i enskilda deals i de fall dessa villkor av misstag inte stämmer överens med vad som är överenskommet mellan säljande part och Let’s deal. Du som kund kommer vid sådana ändringar att bli informerad utan onödigt dröjsmål. Om du motsätter dig en sådan ändring av villkoren för enskilda deals har du rätt att få pengarna tillbaka för det köp du gjort.

Kontakt

Om du har några frågor gällande våra användarvillkor, hör gärna av dig till vår kundtjänst via [email protected]